Kansliets telefontid: tisdagar kl 10-12
A B C D E F G H • I • J • K • L • M • N • O • P • Q • R • S • T • U • V • W • X • Y • Z • Å • Ä • Ö
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Art Gallery - platsen för SKs medlemmar att presentera sig tillsammans med max 6 bilder och eventuell länk till hemsida.

Konstnärer A-Ö

• Medlemmarna är listade efter begynnelsebokstaven i efternamnet.
  • Klicka på en bokstav.
  • Varje konstnär är länkad till sin sida i Art Gallery.

Sök en specifik konstnär eller konstnärer i din region.

Alla medlemmar erbjuds kostnadsfritt en grundsida i SK Art Gallery innehållande: uppgift om namn, adress, telefon, mobil, e-postadress, ev. länkar, teknik och en kortare presentation samt sex bilder av medlemmens verk.

Du skickar ditt material till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Bilderna skall ha god kvalitet. Vi förbehåller oss rätten att refusera bilder som inte är av tillräcklig kvalitet. Maxgräns för bifogade bilder är 10 MB. Överstiger ditt material denna gräns kan du skicka dem via WeTransfer då du även får en bekräftelse när webbredaktören har hämtat bilderna.

Kansliet har telefontid:
tisdagar kl 10-12
Övrig tid: telsvar eller e-post

Följ @svkonst

Facebook - SK