Medlemsförmån: KonstKollen

Medlemsförmån: Rabatt hos Konstkollen

Svenska Konstnärsförbundet har glädjen att presentera ett nytt samarbete med Konstkollen, en tjänst som ger dig en aktuell sammanställning av arbetstillfällen, open calls, residens, stipendier och andra stöd att söka. Som medlem i Svenska Konstnärsförbundet får du nu 35% rabatt på det första året som medlem hos Konstkollen.

logga konstkollen

Vad är Konstkollen?

Konstkollen är en tjänst som sammanställer och skickar ut uppdaterade mailutskick med information om olika utlysningar och möjligheter för konstnärer. Detta inkluderar:

• Arbetstillfällen: Upptäck nya jobb och uppdrag inom konstvärlden.
  • Open Calls: Få information om öppna utlysningar för utställningar och projekt.
  • Residens: Hitta residensmöjligheter både nationellt och internationellt.
  • Stipendier och stöd: Ansök om ekonomiskt stöd för dina konstnärliga projekt.

Med Konstkollens mailutskick får du en tydlig översikt över alla dessa möjligheter, vilket innebär mindre tid åt administration och mer tid till ditt skapande. Läs mer ››

Hur fungerar rabatten?

Som medlem i Svenska Konstnärsförbundet får du 35% rabatt på det första året som medlem hos Konstkollen. För att ta del av rabatten, klicka på länken nedan och följ anvisningarna.

Klicka här för att få din rabatt hos Konstkollen

Varför Konstkollen?

Med Konstkollen kan du enkelt hålla dig uppdaterad om de senaste möjligheterna inom konstvärlden, vilket ger dig fler chanser att ställa ut, få ekonomiskt stöd eller hitta spännande uppdrag. Låt Konstkollen hjälpa dig att fokusera på det du gör bäst – skapa fantastisk konst.

Bli medlem och ta del av förmånerna

Om du inte redan är medlem i Svenska Konstnärsförbundet, är det dags att bli det nu och ta del av alla våra fantastiska medlemsförmåner, inklusive rabatten hos Konstkollen. Läs mer här om hur du blir medlem ››